gulizar0 Kızlar merhaba ilk tedaviyi 6 ay sürmüştü 4 yıl önce şuan yüzüm yine çok kötü halde 1 ay önce doktora gittim daha hafif şeyler verdi pek işe yaramadı sizde 2.tedeviyi kabul edeyim mi ikinci kez kullanan var mı ? Bi zararı olur mu
gulizar0 bakkalemzigi evet baya faydasını gördüm bazılarının 1 yılda geri çıkmış ama benim 5 yıla yakındır çıkmadı