Alpyigit3434 ben çok memnundum kendisinden. Sorularınıza sıkılmadan cevap verir, naif bir hanımefendi. Ben gittiğim dönemde yeni gelmişti hastaneye. Şuan randevulari o kadar dolu ki yer bulmak cok zor. İyi olmazsa bu kadar dolu olacağını düşünmüyorum. Tekrar hamile kalırsam yine ona giderim yani