Nilss aynı durumdan bizde bugün doktora gittik öksürük başladı burun akıntısı inanılmaz serum fizyolojikle geçecek gibi değil . Neyse ki doktorumuz faranjite çevirmeden gelmişsin dedi önce domuz gribi testi yaptı salgın varmış bebeklerde negatif çıktı allahtan . Sonrasında 3 tane ayrı ayrı şurup verdi antibiyotikte var içinde .. öğleden sonrra verdim bir çay kaşığı şimdiye kadar hiç öksürmedi ve şu an rahat 💤 uyuyor bebeğim.. tavsiyem geç kalmayın doktor bebeği gözüyle görsün muayene etsin.. bize geçmezse buharla tedavi ettiricrm dedi o daha zor.. aynı zamanda nemlendiriciyi odadan odaya taşıyorum burnu kurumasın diye .. az ve sık sık besliyorum 6/7 öğün gibi .. bol bol su birde tavsiyelerim bunlar geçmiş olsun canım 🌺