benaslindayohum_ Kucak_esra uyuduğu Zaman uyumazsa yürüteçe koyuyorum hiç durmazsa televizyon açıyorum
Aynayansima Kucak_esra bir şekilde ilerliyor. Hepsini kılamazsa farzlarını kılmaya çalış. Sakın bu konuda pes etme lütfen, bebek de alışıyor zaman içinde, hatta benimki şimdi iki yaşında beraber kılıyoruz :)
S_x_w Kucak_esra sizi zorlayan ne anlayamadım 🙂 3 çocuğumu da namaz kılarak büyüttüm🙈 (büyükler 14-11 yaş olacak)
Kucak_esra S_x_w devamlı ilgi istiyor affedersiniz ama tuvalete gitmeme bile izin vermiyor sürekli arkamda ayağıma yapışıyor
Aynayansima Kucak_esra bir de arada bir anlat bebeğine namazı, abdesti, ibadeti, neden büyün bunları yaptığını. Anlıyorlar
mormilena Kucak_esra benim 7 aylık yere bırakınca 1 dkka tek ağlamaz. Sonra kıyameti koparır almasam o konuda bende çok üzülüyorum naisl yapcam bilmiyorum. İzin vermiyor iki dkka lavaboya gideyim..
Deletedmom_110 Kucak_esra oğlum başörtümü takıyorum gülüyor aşırı tabi abdest alana kadar bağırıyor seccadeyi önümden alıyor başörtümü çekiyor bazen kazaya kalıyor öyle bmyle kılıyorum bazen sünnetlerini kılamıyorum bugün mesela sabah namazına kalktım hiçbir ibadetimi yapamadım hastanede vs çocuklar rahatsızdı 😞
citlembik2905 Odasına geçiyoruz oyun halısına koyuyorum hem beni izliyor hem oynuyor bir sorun yaşamadım bu zamana kadar çok şükür😊
Aznurr Kucak_esra bnim kide 5 aylk küçüğü, büyük 3 yqşında ,küçüğü hiç durmuyor, uykuları cok kısa, bazen vaktınde kılıyorum, bazen kazaya kalıyor,
dayes Kucak_esra oyalayacak oyuncakları önüne koyuyorum ya da daha önce merak ettiği ama incelemediği bir nesne varsa önüne koyuyorum işte kapaklı saklama kabı ya da plastik kepçe vs gibi şeyler. Ya da sevdiği kitaplar. Bazen hiçbirini istemiyor onu da seccadeye oturtuyorum yanında kılıyorum bana bakıyor hareketlerimi takip ediyor öyle böyle yapıyoruz 🫠🫠
milletsanaseymiolacak Kucak_esra yanında kılıyorum bazen oyuncaklardan yanaşmıyor bazen sırtımdan inmiyor 19 aylık Allahım kabul eylesin inşallah 🥲
Zejra Kucak_esra benim 2 tane bebeğim var. Biri 3 yaşında diğeri 2 yaşında zor oluyor Allah kabul etsin inşallah.beraber kılıyoruz bazen bazen de tepemden inmiyorlar inene kadar bekliyorum 😅