Lalexx İyi akşamlar Arkadaşlar bebeğim 4 aylık ishal yediği gibi dışarı atıyor.bu arada bebelac mama veriyordum bir ay oldu aptamile geçmiştik neyden olur acaba.diş mi çıkartiyor parmaklarını da çok emip ısırıyor 🤔
Zehranur12 Lalexx bizim de öyle bende aptamil veriyorum bebeğime ama diş eri şişmiş bizim ki diş çıkarıyor sanırım
Lalexx Zehranur12 hım anladım canım valla ben bakıyorum bi şişkinlik yok göremedim.sizin kaç aylık bebeğiniz