Ahsenkly Kızlar bebeğimin kıyafetlerini makinede kurutuyorum sonra da ütülüyorum normalde bi kaç kişi ütü yapmıyormuş zaten onda sıcak çıkıyor diye siz nasıl yapıyorsunuz
BENOYLEUYGUNGORDUMM Ahsenkly yeni doğduğunda bende ütülerdim 5 aylık oldu 1 aydır yapmıyorum direk giydiriyorum
Ahsenkly BENOYLEUYGUNGORDUMM bende aynı şekilde yapmayı düşünüyordum emin olamıyordum zaten kurutmada ısı olduğu için mikrobu kırılıyordur