Mrvak Kızlar meraba dolap uygulamasını kullanıp bi iki kullanmadığım eşya kıyafet vs satmak istiyorum kullanan var mı uygulamayı sıkıntı yaşar mıyım?
Ayseguloprl Mrvak merhabalar dolap uygulamasını gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz bir çok şey aldım ve sattım
bakkalemzigi Mrvak bende satıyorum evde duracağına güzel oluyor ama çok büyük ürün satmayın zararda olursunuz
Tgbkrm87 Ayseguloprl merhaba bende bisey sormak istiyorum dolap uygulamasına girerken bu aralar bi bildirim geliyor surekli yasal uygulama gereği kişisel bilgilerini doldurun diye size de geldi mi o bilgiler doldurdunuz mu hani eğer ki yapmazsam hesabim kapanacakmis anlamadim
Mrvak bakkalemzigi evet ben de değerlendirmek istedim giyilmeyen mont kaban tarzı ürünler var. Ne gibi bi zarar bahseder misiniz? Komisyon konusunda mı
bakkalemzigi Mrvak kargo ücreti fazla çıkıyor kazandığınız paradan kesip kalanı size yolluyorlar çok az miktar kalıyor elinizde .
Ayseguloprl Tgbkrm87 bana öyle bildirim gelmedi ama yasal sözleşmede değişiklik yapılacacağına dair bir bildirim geldi dediğinizle alakalı olabilir incelemedim detayları açıkçası
Alya-Sena Tgbkrm87 banada cikmisti o tc kimlik tlfn numarasi e dvlettten ikametgah adresinin barkodunu istediler verdm. Guvenilir satici oluyorsun oyle.
Tgbkrm87 Ayseguloprl himm peki siz dolap uygulaması için kimlik bilgilerinizi girdiniz mi tc adres vs yoksa satış yapilacamayacak bildirimi her dolap uygulamasıni açtığımda önüme çıkıyor da
teachermom07 Mrvak ben sıkıntı yaşamadım Ama yaşayanlar da var İade edebilirler . Kargo da kırılabilir vs Bunları göz önünde bulundurun Kıyafetse pek sıkıntı olmaz
Tgbkrm87 Alya-Sena o zaman bende yapıyım normalde dolap uygulaması da trendyola ait ama iste insan yine de internet olunca bi korkmuyo değil :))