Anne baba mama babiş diyor sadece algısı çok iyi yapmasını istediğim şeyleri yapıyor kızlar ama çok az kelime söylüyor kedi köpek seviyor mesela oglum bak hav hav diyorum kedi miyav diyorum tekrarlamıyor ne yapmam gerekiyor acaba doktora götürmem gerekiyor mu birseyler söylemek istiyor ama söylemiyor bağırıyor anca ıııııııııı diyor