Kızlar bebeğim 5 aylık yaklaşık 4gündür öksürüyor ve burun akıntısı da başladı sürekli serum fizyolojik ile yıkayıp aspire ediyoruz temizliyoruz çok tıkanıyo ve artık hasta olduğundan mı dikkati başka yerlere gittiğinden mi bilemiyorum memeye kolay kolay gelmek istemiyor gelse bile birkaç dk zor en ufak ses duysun kafayı kaldırıp bakmaya çalışıyor onu emzirirken kimse odada konuşmamaya ses çıkarmamaya özen gösterdiği halde bu şekilde çok az besleniyor bezi dolmuyo çok üzülüyorum göğsüm doluyo içmiyo dün biberon ile verim dedim içmedi ne yaptıysam uykuda bile denedim ağladı içmedi 120 cc süt çöp oldu o kadar üzüldüm ki o süte bir damlasına muhtaç bebekler var kızım ne zaman iyileşir bilmiyorum doktorumuzla konuştuk ateşi yoksa korkmayın oda ısısına ve nemine dikkat edin burnunu temizleyin onun yaş grubuna uygun ilaç yok veremem dedi ha ateş olursa hemen gelin beklemeyin dedi ama çok üzülüyorum kızımı böyle gördükçe evde yapabileceğim bi tavsiyeniz varmı hızlıca iyileşmesi için ben kızımın neşeli hallerini özledim 🥲