Senaybaris Amin 🙏 Teşekkür ediyorum, sürekli çalışan biri için evde kalmak inanın çok zor bebeğimle evet vakit geçiriyorum ama ev üstüme geliyor resmen çalışmak bana çok iyi geliyor ama sürekli kendim için bebeğimi bırakmak düşüncesi vicdan azabı çekmek gibi yani sadece bu emme konusu ama annemde hem sen gündüz evde olmazsan 2 3 sonra yemek yemeyede biraz daha başlar belki bir git dene yapamazsanız bırakırsın dedi ve sizin söyledikleriniz aşırı rahatladım teşekkür ediyorum 🙌