Oğlum beş aylık emzirriyordum çok da iyi gidiyordu ama 3 gündür göğsümü görür görmez ağlıyor kafasını geri atıyor .. sağıp veriyorum biberonu diliyle itiyor asla ağzına almıyor.. kaşıkla veriyorum ilk bir alıyor sonra onuda ittiriyor ne yapmalıyım neden oluyor böyle