Eegulsum benim oğlumda öyle doğum gününe 2 hafta kaldı. Memnun edemiyorum sürekli ağlıyor. Sürekli huysuz, mızıldanıyor. Bir de üstüne hasta oldu ve diş çıkartıyor. Ama 1 yaş öncesi ve sonrası bebeklerde huysuzluk beklenen bi durum etrafımdaki tüm bebeklerde oldu. O yüzden geçecek diye avutuyorum kendimi😁😁