Azize_d canım ben kullanmadığım ürünleri dolaba koyuyorum bir ay iki ay pek satışım olmadı ama şimdi maşallah haftada 1.02 satış yapıyorum bugün 90 TL kazak sattım ondan önce 250 TL’ye mont sattım ondan önce 250 TL’ye beş sattım yavaş yavaş satmaya başladım bu arada 60 TL’ye de geçen kazak sattım yani az az damlıyor kullanmadığın ürünleri dolaba koy satılırsa para kazanırsın canım benim