Mervetnl dağıtamıyorum ya en fazla 1 dk sonra gene başlıyor yerde yemek yediriyorum savaş vererek ..
Ya sinir oldum herkes saçma sebepler söylüyo yok ata binme hareketi vs birşey izlemiştir yok ilişki sırasında sizi görmüştür hiç biri olmadı görmediğine eminim özellikle dikkat ediyorum evimde tv açılmaz biz kızımın yanında asla yapmayız koca koca insanlarız evde başka odamı yok yani stresten yapıyodur sıkılıyo yapıyo farkındayım ama elimde değil kitlendim hareketine geriliyorum çünkü misafirim varken mecbur kalıp oturtuyorum çünkü özellikle dikkat ediyorum bizle yemek yemesine ama o hareketi yapınca herkes niye öyle yapıyo noluyo birşeymi var kucağına al oturtma vs diyo geriliyorum ..