didemustafalmila kızımda da 5 gün önce aynı şeyleri yaşadık. Kızım sizin bebeğinizden 2 gün büyük. Doktor sabah sekiz öğleden sonra 4 gece 12de dolven verdirdi. Saatlerini geçmesin dedi. Sekizde verdiniz dolveni düşmüyorsa 2 saat sonra calpol verin dedi ama bir saat sonra veremezsin dedi. Duş aldırmaktan korkma 10 defa aldırman gerekirse 10 defa sok suya ateşi çıktığında dedi. Çok şükür toparladı kızım. Ilık duş kesinlikle düşürüyor ateşi. Ve bol bol emzirin. Ben sarımsak, limon, bal kürünü yapıp içiyordum da sürekli. Çok geçmiş olsun, inşallah toparlar hemen bebeğiniz🙏🏻