Yagizefemm Ben genelde patikli tulumlardan giydiriyorum. Gazdan korktuğum için zaten muzdaribiz bu konuda. Dün bi denedim çorapsız yatırdım, gece sık uyanıyor emmek için, kontrol ettim hep ayakları sıcacıktı. Ben de yaz kış demeden çorap giyerim ama yatarken çıkarırım. Anne ne hissederse bebekte onu hisseder der dr.umuz. Karar senin :)