BuOz 4. Ayda destekli bir şekilde kucağımda oturmaya başladı. 5.5 da desteksiz oturuyordu zaten. Yine 4. Ayın sonu 5. Ay gibi. Aktivite merkezi kullanmaya başladım. Ama parmak uçlarına basmayacak şekilde, Yürüteç vs kullanmadım zaten 5. Ayın sonu gibi ayağa kalkmaya başladı. Bunu bebeğinizin gelişimine bakarak ayarlayabilirsiniz. Ama ayakta tutmanıza gerek yok o duracak zaten vakti gelince