el1ff Merhaba herkese , saç düzleştirici tarak önerileriniz var mı? Hem kolayca düzleştirecek hacimli yapacak hem hafif dalga verecek bir öneri bekliyorum . Yani böyle dümdüz değil de fönlü gibi yapanlardan
beyzzsenturkk_ el1ff ben bimden aprilla düzleştirici aldım 250 küsür bişeye tüm düzleştiricilere bin basar öyle güzel aynı fönlü gibi yapıyo çok para vermeye gerek yok ayaru yok ama derecesi yüksek güzel düzleştiriyo öneririm
teachermom07 el1ff bende arzumun saç şekillendirici tarağı var hediye geldi çok az kullandım Genelde düzleştirici kullanıyorum O nedenle satmayı düşünüyorum Ama güzel bi tarak ihtiyacınız varsa öneririm
Serife00 Ben dysonın ürününü kullanıyorum 2 tane tarak başlığı var biri sert diğeri yumuşak fön havası veriyor. bukle ve fırça başlıklarının çeşitliliğinden dolayı dyson aldım ben maşa düzleştirici vs ayrı ayrı uğraşmamak için
beyzzsenturkk_ el1ff AHS 2026b saç düzleştirici yazınca çıkıyor şu an ki fiyatına bile alınır yani markette ki kız bana pek kaliteli değil demişti tereddüt ederek aldım ama taşşş gibii uzuuun uzuuun düzleştirmenize bile gerek yok ben dolayıp çekiyorum kıvır kvır bile yapıyo