Merhaba geçen bir arkadaşım kızıma d vitamini veriyorum diye biraz üstüme geldi kafamı bulandırdı. Nasıl böyle doktorlar var Almanya’da bebeklere d vitamini vermek için 3 doktorun onayı gerekiyor burda ezbere veriliyor falan dedi. Almanya’da yaşayan anneler çok merak ettim böyle mi gerçekten ?