O ağladıkça ağlamak, yüzüne bakıp büyüyor büyümesin o kokusu gitmesin diye ağlamak, büyüsün biran önce bu süreç çok zor diye ağlamak, ağlaması durmuyor diye oflayip vicdan yapıp ağlamak, kucağında tutarken ay biyerine acittim mi ki diyip ağlamak, memelerindeki çatlaklar yüzünden kanlı kanlı sut icirip canın deli gibi açıyor acidan yaşlar süzülürken gözünden genede onun için direnmek. Gercekten annelik delilik mi bu hep böyle mi lohusaliktan mi bu da geçecek mi? 20 gunluguz