2tane bebegim var oglum 27aylik kizim 3aylik o kadar yoruldum ki artik çığlık çığlığa bağırmak istiyorum. Oglum cok huysuz agresif bi cocuk 2yas cocugu olanlar bilir genelde bu donemleri boyle oluyor kizim gunduzleri asla durmuyor surekli agliyor gece desem oglum onceden deliksiz uyurdu simdi kalkio kalkip yanimiza geliyor kiz onu uyandirmasin diye kalkip baska odays geciyorum bi ona kos bi buna ne uyku kaldi ne yemek kaldi hicbirsey yapamıyorum resmen 7/24 ayaktayim artik dayanamiyorum o kadar yoruldum ki😭 duzene girsin artık herşey uyuyabileyim sicak yemek yiyebileyim rahat rahat yarim saatte olsa oturabileyim istiyorum.