11 ay 24 günlük bebeğim var. Yavaş yavaş memeden kesmek istiyorum hem çok ıssırıyor canım yanıyor hemde geceleri sürekli meme istiyor. Zırt pırt uyandığı için hiç derin uyumuyor sabah 4-5 gibi güne başlıyoruz. Zaten ıssırdığı için yaralarım hiç iyileşmiyor. Bu süreçte ona nasıl davranmalıyım üzülmesini benden soğumasını istemiyorum yardımcı olabilir misiniz