melekinci Yürüteç yerine zaten hoppala kullanmanız çok daha faydalı. Bacak kasları kuvvetleniyor. Doktor da önermişti ama 5.5- 6 ay sonrası. Oturur pozisyonda olduğu için sorun olmuyor. Saatlerce hoppalada durmuyorlar sonuçta, ortalama 20 dk civarı kalmasında sorun olmuyor.