badlina göğüsler ilk zaman ki gibi sis değil terbiye oldu çünkü. Bebeğin ihtiyacına göre üretiliyor adet dönemi ile ilgili değil diye düşünüyorum. Çünkü iki dogumumdan sonra da hemen adet oldum ve kilo alımları vs iyiydi yeterince geliyordu. Sadece ilk yenidoğan dönemi gibi sis değildi ki hiç bı zamanda öyle olmuyor zaten 😊