Fatmasalan Kızlar bebeğim 14 aylık artık sütten kesmeyi düşünüyorum göğüs uçlarım çok kötü durumda göğüs kalkanı nasıl bi şey ya emzirirken mi kullanılıyor yoksa sonrasında mı
konusamiyorumyalnizcaforum Fatmasalan Hayır şöyle düşünün emzirirken akan sütleri toparlayan bi alet ucu tam göğüs ucunuza geliyo ve içine süt birikiyor acısını dindirecek birşey değil Max sütyen falan giydiğinizde deyip acımamasını sağlayabilir
konusamiyorumyalnizcaforum Fatmasalan Göğüs ucu ağrılarınız için ise zeytinyağı sürebilirsiniz gerçek zeytinyağını hafif ılıtıp