Kızlar neden olabilir hep popo kısmını sırtını kaşırdı şimdi boynunu, kollarını, göbek kısmını kaşımaya başladı öyle böyle değil koparacak gibi kaşınıyor. Jilet atmış gibi çizgiler oldu tırnaklarınıda kısa kesiyorum başınıza geldi mi doktora gitsem mi hangi bölüme gitmem gerekiyor bilmiyorum 🤷♀️molfix kullanıyorum başka beze geçeceğim hangi bezden memnunsunuz. Baby turco ve sleppy dışında onlar pişik yaptı. Belki bezden kaynaklıdır diye deneme yapmak istiyorum