Sinem61 memeden kucağa geçirdim sadece geceleri 2 kere felan emiyor şuan onu da 1 aydır uğraşıyorum birakamadi bı turlu çok ağlıyor onu da elbet birakacak ama ben desteksiz uyku bölümünde asıl zorlanacagimi dusunuyorum çünkü oğlum aşırı inatçı bı bebek ve asla benim kucagim olmadan uyumuyor babasinda vs de uyumuyor daha bugün öğle uykusuna denedim saat 3 TE yatması gerekiyordu saat 5 buçuk ve ben pes ettim artık bıraktım bı yardım eden olur diye uygulamaya geldim