Selimustafa bende ilik suyunu kendim hazırlıyorum ayrıyeten de yeşil mercimek, soğan,sarımsak,havuç,zencefil, tavuk vs yani bebeğim için yararlı olan yiyecekler kaynatıp süzgeçten geçirip buz kalıplarına koyup yemeklerinin içine atıyorum hem tatlandırıyorum hem de vitamin deposu oluyor 🥰