birbeyazoglanbirkarakiz Kızlar ben 1 sene önce aldım sayılı kullanabildim, ürün tertemiz, garajlı evde oturuyordum garaja kitliyordum arabayı ama planda yokken 4. Kat daireye taşınmak zorunda kaldım koyacak yerim yok diye satmak zorundayım, ürün görseldekinin aynısı bendeki kayınvalidemlerin garajında olduğu için resimlerini çekemedim, ciddi alıcı olursa gidip ayrıntılı resim de çekebilirim. İstanbuldayım gelip alabilecekler ulaşabilir kargo nasıl yapılır bu araba bilmiyorum çünkü. Fiyatı: 2.000 TL.
-ikizlerim- birbeyazoglanbirkarakiz merhaba kuzenim ikinci bebeğine doğum yapmak üzere ikiz arabası arayisindaydik onun için. İstanbul’dayız. Resimlerini paylaşma şansınız varsa beğenirsek gelip alalım 🌸
birbeyazoglanbirkarakiz -ikizlerim- Yarın gidip çekerim ürün resimlerini, Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bu arada 🌸
-ikizlerim- birbeyazoglanbirkarakiz çok teşekkür ederiz Allah razı olsun 🌸 yeriniz neredeydi bu arada ?
birbeyazoglanbirkarakiz -ikizlerim- Merhaba kusura bakmayın ilanı eşime gösterirken farkettim ürün fiyatına 2.000 TL yazmışım 3.000 e satacağız diye konuşmuştuk eşimle o farketti fiyatı yanlış yazdığımı :) konuyu tekrar düzenleyemiyorum izin vermiyor program o yüzden fiyatı güncelleyemedim ürün tekli olsa yine değiştirmezdim fiyatı fakat ikili ve hatasız olduğu için yanlış yazdığımı söylemem gerekti :) Hatta ürün gardrops ve dolap hesabımda da var oraya da 3.000 diye yazmıştım ama bende hatalı olduğum için sizi de kandırıyormuş gibi hissettim böyle pazarlık yapalım isterseniz 😊 tekrar kusura bakmayın 🌸 Gardrops: Gulsentncl Dolap: gulsentuncel