Doğum yapalı 2 ay oldu sezaryen dogum yaptım hala regl olmadım normal mi bu durum
123aysenur ben de 3 ay oldu sezeryan doğum yaptım daha olmadım normal sanırım
123aysenur Bebeğim 7 aylık hala olmadim 🤔
Normal 1 yılı bulabiliyor ama korunuyorsanız. Regl olmadan da hamile kalma riski var 😊
Ben kızım 3 buçuk aylıkken oldum sezeryan sonrası
Sezeryan doğum sonrası bebeğim 4 aylıkken oldum ben.
Sezeryan doğum sonrası 6.ayda olmuştum. 1 seneye kadar normal diye biliyorum.🙂
HaticeC123 aynen bende 6 ayda olmuştum ☺️