Oğlum 20 aylık gece 2 kere mama içmeye uyanıyor.Ama dolu dolu içmiyor.Ayına göre zayıf boyuda kısa anne sütüde çok alamadı bende o yüzden bari mama içsin diyorum geceleri ama artık kesmemiz gerekiyormuş sanırım.Nasıl yaptınız deneyimlerinizi paylaşırmısınız?