Babyduru2022 Kizlar merhaba . 16 aylık bebişim var emziriyorum ama doğumdan beri adetim o kadar duzensizki bazen 3 ay falan olmuyorum . Bu durumu yaşayan varmı aranızda.
nisa2727 Babyduru2022 bende senin gibi yaşıyorum 10 15 olmadığım gün var benim tüpler baglı oldugu halde
Babyduru2022 nisa2727 yani hamilelik şüphem yok benimde ikinci bebeğim ama ilkinde hiç böyle düzensizlikler yaşamadım..şimdi böyle olmayınca çok fazla düzensiz geliyor 3 aylık falan süreç .. sizinki kaç aylik