Öncelikle özür diliyorum yazdıklarımdan dolayı ama kimseye soramadığım için yazdım sizlere 🫣 Doğumdan sonra adet günlerim 3-5 gün değişmeye başladı. Yaklaşık 3 aydır zaten adet oluyorum. Ama bu ay farklı olarak 4-5 gündür kahverengi su gibi bişiyler geliyor yani akıntı kıvamında değil de daha çok su kıvamında 2 kere test yaptım ama negatif çıktı ve hala adet olmadım ne olduğunu anlayamadım bu hamilelik belirtisi mi sizce yaşayan var mı? 🥺