Kızlar bebeğim 10 buçuk aylık. Bacağında birden bire kabarcık çıktı içi su dolu gibiydi ama bir iki güne söndü yayıldı kızardı kaldı neyse ikinci gün göbekte daha ufağını gördüm derken bugün doktora randevu aldım ama cuma günü boş anca lütfen atlatanlar yazabilir mi bebeğim ufak çok korkuyorum