iki_prens_annesi Mnkksercem kullanıyorum ama öle ii bir makina beklemeyin zikzak atmiyo bazen ip dolaniyo işime yariyo ama işte digerleri gibi büyük beklnti olmasın
Mnkksercem iki_prens_annesi dikiş hiç bilmiyorum canım alsam runner minder yüzü gibi basit şeyleri diker mi
iki_prens_annesi Mnkksercem diker cnm düz gidiyorsun zaten ipleri falan takılı gonderiyolar zamanla boza boza öğrenirsin ufak tefek şeyleri güzel dikiyo
Mnkksercem iki_prens_annesi satıcıya sordum da ipleri takılı göndermiyorlarmış ben kendim yapabilir miyim acaba siz nerden almıştınız
iki_prens_annesi Mnkksercem bn trendyolda almıştım hazır halinde gelmişti ama YouTube ye girince detaylı videolar var anlatiliyo oradan baka baka öğrenirsin çok zor degl kolay makina
Mnkksercem iki_prens_annesi yağlaması filan oluyor mu canım çok sordum kusura bakma etrafımda kullanan yok hiç
Mnkksercem iki_prens_annesi resim atabilir misiniz rica etsem yakındaysa yanına bi. Şeyle atsanız büyüklüğünü anlasam
iki_prens_annesi Mnkksercem ewet küçük ama islewisi ii ama sökük yırtık daraltma genişleme falan yapılır hani
Mnkksercem iki_prens_annesi çok teşekkür ederim canım yakın zamanda alıcam inşallah. Hobi olarak kullanıcam zaten runnner amerikan servis dikimi müslinler vs. Bakalım.. Çok sağolasın