Şimdi kızlar benim aklımda bazı şeyler var. İş yapmak istiyorum evde yani internet üzerinden. Bunun için de el emeği şeyler yapıcam ve saticam. Aklımda ki plan bu. Ama gel gelelim ki kizim 1 buçuk yaşında ve bilirsiniz ki en hareketli en atılgan oldukları dönem. Kesinlikle oturmama bile müsaade yok. Sürekli benimle ilgilen modunda. Her neyse. Bende kreşe vermek istiyorum en azından bu dediğim işi yoluna koyana kadar. Kaynanam da var bakar ama telefon,TV ve boş oyuncaktan ibaret olacağı için ve kaldı ki ben dışarı çıkarıyorum o çıkartır mı bilmiyorum. Bu sefer böyle yap diyince sen çok biliyon ben kaç tane büyüttüm oluyor. Bu yüzden kreşe versem diyorum ama çok kararsızım. Sizce ne yapmalıyım yani. Bu durum için . Kızım yanımda olsa da nasıl yaparım