benbiranneyim123 Kızlar serum fizyoloji ne sıklıkla kullanılır bebeğimin burnu tıkanıyor gunde kaç kez kullanirsak zararı olmaz ?
NiluferBaran benbiranneyim123 dr osman gönülal izleyin lütfen. Gerekli olursa günde 20 defa bile yapılabilir. Çok yeni hastalık atlattık. Bebeğim 3 aylık günde 10-15 defa yaptığım oldu. Bulunduğum ülke ve şehir çok kuru havası olan bir yer çünkü
aysmaa benbiranneyim123 biz 3 gün hastanede yattık 2 aylık şuan kızım o sırada hemşireler her beslenmeden önce temizleyin demişlerdi, burnu tıkalı bebek emmek de zorlanıyor çünkü o yüzden sakıncası olduğunu sanmıyorum
Hayymoomm benbiranneyim123 7 aylık kızım yeni hastalık atlattık günde 5 ml 5 ml şeklinde ⅚ kez yaptığımız oldu ama ben bi yanlış yaptım sanırım serum fizyolojik yaptıktan sonra aspiratörle temizlemeyi denedim birde çok ağladı kızım siz öyle yapmayın sadece fizyolojik yeterli oluyormuş🥲
NewMomm1 benbiranneyim123 zararı yok bende fizyolojikten sonra aspiratörle de temizliyorum rahatlıyor korkmuştur belki arkadaşın bebeği.
blgeblk Aspiratörle kalıntı olursa çekiyorum ben hapşırırken hepsi çıkıyor zaten bir de gaz çıkarır gibi elimi kubbe yapıp pat pat yapıyorum çıkıyor bütün sümükler
Hayymoomm NewMomm1 korkmuş olabilir evet hiç istemedi yaptırmak biz tuzlu su kurutmuştur çekince de acıyordur diye düşündük yapmadık daha bayağı bi ağladı çünkü
NewMomm1 Hayymoomm yapın mutlaka korkmayın acıtmaz o 6 aya kadar bebekler burundan nefes alırlar tıkanmasın azıcık ağlayabilir normal o annesi🌸