angel24 Arkadaşlar merhaba çok yoruldum oğlum ben hariç herkeste hemen uyuyor. Bende ayaklarını vırıyor direniyor ağlıyor.başına gelen varmı tavsiye lütfen
One-life angel24 aynıyız biliyo musun babaanne hala hepsinde ayağına yatıp uyuyo babaanne bıraktığım zaman 2 saat uyuduğunu söylüyo bende en fazla yarım saat daha 4 aylık bende kıyametler kopuyo uyku saatleri çok zorluyo ne deniceğimi şaşırdım burda bekliyim bilgisi olan vardır belki
Alerjikrinit angel24 bir süre bende de öyleydi ama anladım ki bana naz yapıyor ve öyle direnip ben vazgeçiyorum diye iyice abartmıstı. Yani seni gafil avlıyor aslında bağırıp ağlarsam vazgeçecek diyor/ Sonra çok kararlı davrandım artık sadece bende uyuyor keşke yapmasaydım 😂😂😂😂😂😂
1Kalpte_2Prens angel24 benim oğlum tam tersi benden başka kimsede uyumuyor😂 bende. Bundan şikayetçiyim çünkü kendisi ayakta uyuyan bir çocuk ve gecceuyanip sallamamj istiyor
angel24 elagozlu35 hayır sadece yardımcı olan bir ablamız var arada annemde geliyor yada kardeşim onlarda hemen uyuyor
elagozlu35 angel24 anladım mesela bizde kimse yok yatar bende oglum aileme gidince uğraşırım yatmazsa annem uyutur bence bi süre gelmesin kimse evinize uykusu gelince siz olun sadece yanında masal anlatın mesela biz bazen kitap okuyoruz birde telefon fenerini karanlıkta tavana tutup tavşan yapıyoruz öyle öyle odasınada hemen geliyor oda yapıyor el hareketleri ışığa
angel24 elagozlu35 yani mesele onlarda uyuması değil bendede uyusun. Onu rahatsız eden şey ne onu anlamıyorum. Mesela ben varken Asla onları istemiyor yatmak içim ağlıyor bana gelmek istiyor ama gelincede direniyor😃
angel24 Alerjikrinit aynen sadece bizde uyumasıda iyimi kötümü bilemedim:)) eskiye göre daha geriledi bakalım neolacak
Sahingiller_2 angel24 ahahaha hiç sorma canısı. Bixe benimkiler oğlan, bildiğim kadarıyla anaya düşkün olmaları lazım ama nerdeeee.. babalarını görünce beni unutuyorlar, babaları yanındayken kucağıma aldığımda öcü görmüş gibi bağırıyorlar 😂😂