Benistosk Trabzon memleketim çok severim doğası güzel yaylalar şehir merkezi olanakları dağları dereleri sahili her şeyi var bu konuda tatmin eder ama yazın şehir merkezi aşırı nemli oluyor, ulaşım olarak toplu taşıma olayı vasat , insanı kaba ( özünde herkes gibi iyi insanlar tabi) pahalı bir şehir bana göre eskiden sadece giyim vs pahalıydı şimdi Araplardan dolayı her şey. Yazın kendini turist hissedersin o derece turist oluyor, trafik sıkıntısı yok kiralar nerede oturduğuna göre değişir ama havaalanın oralarda 10-15 arası ortalama bi ev bulunur genelde evler büyük. Sizi insanına alışmak zorlar ama alışınca seversiniz bence 😊