defneninaannesi hayır kullanmıyorum,normalde kilo alımı iyiydi,2520 gr 45 cm doğdu,çok güzel toparlamıştık ama bu ay kilo alımı alt sınırırn altında maalesef
Tekrar kontrole gideceğiz kilo alımına bakmak için..bu süreçte bende protein ağırlıklı besleneceğim,özellikle daha fazla et yiyeceğim sütüm yağlı olsun diye