Ben kızıma vicco aldım ilk ayakkabılarını. Ayakları çabuk büyüyor, o yüzden nike adidas gibi pahalı bir şeye gerek duymadım başta. Vicco da gayet iyi zaten ilk adım ayakkabısı konusunda. Şubatta almıştım ilk ayakkabısını, eylülde numarası büyüdü yine viccodan aldım. Kışlık botunu kifidisten aldım, o da çok iyi bir bakın derim.
Bir de mağazada deneyerek alın. İnternetten alacaksanız bile önce mağazada denemek gerek diye düşünüyorum.