Kızlar merhaba oto koltuğu ve mama sandalyesi öneriniz var mı hangisi iyi ve kaliteli ?
Unluunsuz Mama sandalyesi Joie Mimzy lx kullanıyorum ve oto koltuğu Cybex Palas 👍🏽