Arkadaşlar eşim de ben de bu tarz şeylere çok dikkat ederiz. Etrafında göreceği kimse yok ama bugün resmen burnunu karıştırdığını gördüm. 🙄 Baktım evet burnunda sümük vardı. Aldım. Ama resmen iki işaret parmağını burnuna sokuyor 😁 resmen karıştırıyor..
Annecim hayır ögg öyle yapma dedim skaşmce ama sanki dövmüşüm gibi kendini sıktı bir çığlık attı bir bağırdı ki sormayın. Aaa
Napıcam ben?
Daha doğru bu burun karıştırma da nerden çıktı ve ben bu durumda ne yapmalıyım 1. Soru
..
- Soru böyle öfke nöbetlerinde ne yapmalıyım 🥹 ve bir soru daha..
Burnunu karıştırırken annemle görüntülü konuşuyorduk.
Annem gördü ve prensesim yapma vs dedi. Ama yüksek tonda..
Ben de anneme dedim anne sen bi şey deme ben hallederim ..
Ama duymadı ..
Sonra ben dedim kızım ögg yapma vs..
Annemi gösterek ağladı.. arkadaşlar ne alaka bilmiyorum ama sanki annemin yanında kızdığım için utanmış gibi hissettim. 🙄
Hele bi şeyler diyen bana lütfen 😵💫😵💫😵💫😵💫