htice2909 Kızlar geçen ay 5. Ayımıza gittiğimizde hemşir bıngıldağı kapanmış bidahaki ay baş çevresi yine 42 cm ise d vitamini keselim dedi bu iyi bişey mi kötü bişey mi bu bıngıldak me zaman kapanmalı kapanma ayımız normal mi bir bilginiz var mı
-Gizemli htice2909 bıngıldak 9.cu ayndan itibaren kapanmalı ama bazı çocukların erken kapanıyor inşallah birşey olmaz benim eltimin kızınınsa 6 aydan itibaren kapandı birşey olmadı çok şükür
megazekaa htice2909 bizimde 6 ay olacak nerdeyse kapandı gibi 4.ayindan beri doktor d vit keselim dedi bende vermedim düzenli kafa cevresi ölçülmesi lazım
Bebitombuyuyor htice2909 benim oglumunda kapanmış dediler 4.5 aylıktı. Kafa buyumesi düzenliyse sorun olmaz dedi ama bende stres yapıyorum42.5cm di en son yarın saglık ocagına gidicem ölüçme