Merhaba hiç duymadım ama zayıflama kahveleri iyi değil içeriğini bilmiyoruz. Doktorlar diyetisyenler kesinlikle önermiyor. Hele bir de bebeğiniz varsa hiç kullanmayın derim. Sağlıklı bir şekilde imkanınızda varsa diyetisyene giderek güzelce kilo verebilirsiniz. Ayrıca bu zayıflama çayları kahveleri ilk başta kilo verdiriyor gibi görünsede daha sonrasında çok daha fazla kilo ile size geri dönüyor. Sağlığınızı da bozuyor.