Kızlar 5 aylık oğlum var son bir haftadır geceleri uyumuyodu ve çok ağlıyodu öncesindede uyumuyordu ama ağlaması yoktu. Sonradan geceleri gözünden yaş akacak kadar ağlıyor. Bende ağrı kesici şurup verdim hala aynıydı. Ertesi günde fitil verdim acaba bi yerimi ağrıyoda bu denli ağlıyor diye. Ve o gece hiç uyanmadan uyudu sadece emmeye kalktı2-3 kere o kadar. 2 gündür fitil veriyorum ağlamadan uyuyor. Dün vermedin yine gece sabaha kadar ağladı.. Ben sürekli böyle fitilmi vericem napıcam bana yol gösterin🥴😞