Merhabalar ben doktora gittiğimde hormonum 180 çıkmıştı hamile olduğumu öğrendim sonra eve gidince kahverengi bi kanama başladı diğer gün çok az gelmeye başladı doktora gittiğimde iki günde ikiye katlaması gerekirken benimki 264 oldu ama doktor beğenmedi iki gün daha bekle dedi bekledim gittim bu defa da 306 çıktı hiç normal değil yarın gel dedi çok korkuyorum sizce nolur bu değerler kötü mü sizce napmalıyım bebeğiminkaybeder miyimi