Gamze0307 smyra5838 kızım 2 ayliken oğluma hamile kalınca oglumu doğurur doğurmaz sprel takdirdim kırkım çıkar çıkmaz adetsiz takdi doktor.
Aren2023 smyra5838 kolunun içine kibrit çöpü kadar bi implant takıyorlar bağlatmadan sonraki en iyi korumaymış. 3 yıl koruması var Türkiyede çok bilinmemesinin sebebi ücretinin pahalı olması
2133ayse2133 smyra5838 ben kadınların korunmasından yana değilim erkekler korunsun niye herşeyin sorumluluğunu biz alıyoruz (bu arada eşim korunuyir)
Sebusebu Linaaa90 benim bi arkadaşımda da aynısı olmustu o da bana söylemişti ben de böyle oldu diye sonrasında ben kullandım bana yan etki yapmadı. Beyaz tenliydi arkadaşım belki o yüzdendir bilmiyorumm
merve171214 smyra5838 oğluma hamile kalmadan 5 sene spiral ile korundum kızımı doğurdum doğum sırasında tüplerimi bağlattım 27 gün önce
Linaaa90 Sebusebu bende beyaz tenliyim ondan olabilir yapmadıysa iyi canım en bitkisel ilaç diye duydum ben onu
2133ayse2133 Sebusebu yok geri çekilme 😆😆😆 korunma yöntemi değil diyecekler çıkar şimdi ama 29 aydır böyle korunuyoruz bir sıkıntı çıkmadı
Sebusebu 2133ayse2133 ayy ben dicem valla biz ilk cocuk öncesi 1.5 yıl öyle korunduk sonra kızım doğdu bu yöntem güzel dedik o sekil devam ettik kızım 7 aylıkken hamile oldugumu öğrendik biz şok 😂😂 o yüzden aman aman ben hiiiçç almıyimm