Merhaba 21 aylık oğlum var hiçbir şekilde etkinlik yapamıyoruz. Oysa ki boyama yapan, kumlarla oynayan, cırt cırt kitaplarıyla haşır neşir,oyun hamuruyla oynayan bebekler var ne güzel 🥺 benimkinin derdi koşmak,dağıtmak ve arabalar… bütün hayatı arabalar üzerine kurulu tek yaptığı etkinlik; içinde su olan büyük kapta oynamak baş aşağı yapıp etrafı ıslatmak. Ya aklıma takılıyor da bizimkiler yapmadığı için çok mu şey kaybediyor geri kalıyor? Sizinkilerde böyle mi?