Kızlar merhaba , oğlum tam 11 aylık, son zamanlarda çok huysuz her şeye ağlıyor , mama içmek istemiyor. Normalde çok ağlayan bir bebek değildi şu an bana bu yüzden çok tuhaf geliyor. İstediği şeyler olmayınca mesela elinden oyuncak düşmüş olsa bile ağlıyor
Bu aylarda normal mi acaba